06 - 22 73 54 16   |   06 - 33 02 92 64 info@gosmart.nl
Werken bij GoSmart

Momenteel hebben wij twee openstaande vacatures maar je mag ook altijd een open sollicitatie sturen!

 

Wie zijn wij

GoSmart – wij geven ondernemers inzicht en een stuk tijd terug door financieel slim te ondernemen. Dit doen wij door slimme financiële processen in te richten en te zorgen voor een realtime digitale administratie.

 

Verras ons met je sollicitatie!

Extern Controller

Parttime/Fulltime

 

Werkzaamheden

Als Extern Controller is jouw taak uitvoerend, controlerend, analyserend en adviserend. De administratieve verwerking is grotendeels geautomatiseerd, jij ondersteunt je collega´s en klanten bij het oplossen van vraagstukken en controleert op (fiscale) wet- en regelgeving. Vanuit een nulmeting start je om de financiële administratie en processen optimaal in te richten, hierbij maak je gebruik van vakkennis, systeemkennis en skills om in te spelen op wensen en behoeften. Je laat systemen naadloos op elkaar aansluiten en controleert in- en output. Tevens zul je je klanten periodiek voorzien van financiële rapportages en ben je verantwoordelijk voor de output.

Wie ben jij

Jij hebt ervaring als assistent-accountant, relatiemanager of controller maar zoekt een werkplek waar ruimte is voor ontwikkeling, vernieuwing en het moderniseren van jouw werkzaamheden. Je wil eigen verantwoordelijkheden, een klein team en het trekt je om mkb klanten te bedienen waar een persoonlijke en betrokken houding van belang is. Je wordt teamleider administratie bij diverse mkb bedrijven en weet daarom hoe financiële processen eruit moeten zien. Hoe deze effectief en efficiënt ingericht kunnen worden en met behulp van automatisering naadloos aansluiten op overige processen. Jij bent proactief en ziet altijd ruimte voor verbetering.

Jouw vaardigheden en kennis

  • Afgeronde financiële HBO opleiding bij voorkeur Accountancy
  • Systeemkennis waaronder Yuki, Twinfield, scan- en herkenprogramma’s, digitale dashboards
  • Kunstmatige intelligentie/automatisering
  • Conceptueel en strategisch denken

Wat bieden wij

  • 24 tot 40-urige werkweek per direct
  • Flexibele werktijden mogelijk
  • Een jong, ambitieus en gezellig team
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • Reiskostenvergoeding
  • Werkplezier!

 

Solliciteren t.a.v. Ellen Snellenberg (ellen@gosmart.nl)

 

Financieel administrateur

Parttime/Fulltime

 

Werkzaamheden

Je werkzaamheden zullen bestaan uit het verwerken en controleren van diverse administraties, je bent verantwoordelijk voor het accuraat en tijdig verwerken van facturen, personeelskosten en financiële transacties. Echter zul je dit zover mogelijk gaan automatiseren door gebruik te maken van kunstmatige intelligentie. Je ondersteunt je collega’s met ad hoc werkzaamheden en het opstellen van rapportages en dashboards. Tevens heb je contact met klanten om hen te helpen bij het gebruik van het boekhoudplatform.

Wie ben jij

Jij hebt ervaring als administratief medewerker of assistent-accountant maar zoekt een werkplek waar ruimte is voor ontwikkeling, vernieuwing en het moderniseren van jouw werkzaamheden. Je wil meer betrokken zijn bij de klant en hen ook kunnen helpen om tijd te besparen en inzicht te geven. Daarnaast vind je automatisering (kunstmatige intelligentie) een uitdaging om toe te passen zodat we tijd kunnen besteden aan de belangrijke zaken. Jij bent proactief en zowel naar onze klanten als naar je collega’s geef je het aan als je ruimte ziet voor verbetering.

Jouw vaardigheden en kennis

  • Administratieve vaardigheden
  • Boekhoudsystemen en scan- en herkenprogramma’s
  • Regelgeving omtrent boekhouden
  • Regelgeving omtrent de omzetbelasting
  • MBO/HBO opleiding

Wat bieden wij

  • 24 tot 40-urige werkweek per direct
  • Flexibele werktijden mogelijk
  • Een jong, ambitieus en gezellig team
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • Reiskostenvergoeding
  • Werkplezier!

 

 

 

Solliciteren?

Laat je gegevens achter zodat we contact met je op kunnen nemen.