06 - 22 73 54 16   |   06 - 33 02 92 64 info@gosmart.nl

Werken bij GoSmart

Regelmatig hebben wij vacatures, maar je mag ook altijd een open sollicitatie sturen.

Financieel administrateur

Parttime/Fulltime (per direct)

 

Wie zijn wij
GoSmart – wij geven ondernemers inzicht en een stukje tijd terug door financieel slim te ondernemen. Dat doen wij door slimme financiële processen in te richten en te zorgen voor een realtime digitale administratie.

Werkzaamheden
Je werkzaamheden zullen bestaan uit het verwerken en controleren van diverse administraties en hebt dagelijkse contact met onze klanten om vragen op te lossen en hen te ondersteunen bij het gebruik van ons boekhoudplatform. Je zult diverse administraties controleren op regelgeving en onze klanten of je collega’s attenderen op aandachtspunten. Ook voor de aangiften btw zul je de nodige controles uitvoeren en btw berekeningen maken. Het kunnen toepassen of herkennen van (fiscale) wet- en regelgeving is van belang.

Je zult je collega’s ondersteunen bij het inrichten van nieuwe administraties, denkt na over verbeterpunten. Wij zien jou het liefst zo snel mogelijk contact hebben met onze klanten en geven je graag de verantwoordelijkheid.

Wie ben jij
Jij hebt ervaring als administratief medewerker of assistent-accountant maar zoekt een werkplek waar ruimte is voor ontwikkeling, vernieuwing en het moderniseren van jouw werkzaamheden. Jij vindt dat een administratie verwerken van een maand geleden te laat is en wil de ondernemer laten zien hoe het er tot en met gister voor stond. Jij vindt het leuk om klanten te helpen en administratieve problemen uit te zoeken en op te lossen. Jij bent het hoofd van de administratie van onze klanten. Daarnaast vind je automatisering (kunstmatige intelligentie) heel interessant en vind je het een uitdaging om dit toe te passen. Jij bent proactief en zowel naar onze klanten als naar je collega’s geef je het aan als je ruimte ziet voor verbetering.

Jouw vaardigheden en kennis

  • Administratieve vaardigheden
  • Digitaal boekhoudplatform, het liefst Yuki
  • Regelgeving omtrent boekhouden
  • Regelgeving omtrent de omzetbelasting
  • Automatisering, digitalisering en kunstmatige intelligentie
  • MBO/HBO opleiding

Wat bieden wij

  • 24 tot 40-urige werkweek per direct
  • Flexibele werktijden mogelijk
  • Een jong, ambitieus en gezellig team
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een marktconform salaris
  • PLEZIER!

Meer weten? Of verras ons met je sollicitatie!

T.a.v. Ellen Snellenberg (ellen@gosmart.nl)

 

Solliciteren?

Laat je gegevens achter zodat we contact met je op kunnen nemen.